Trendtraining voor creatieve professionals

Op elk congres is er wel een spreker die vertelt over de trends binnen je vakgebied.

Prachtige presentaties waar je altijd met veel inspiratie vandaan komt. De handout die je meekrijgt ligt prominent op je bureau om er samen met je team naar te kijken. Om er nu echt eens wat mee te doen. Maar als snel gaat de handout van je bureau in de la en zie je er niks meer van.

Dat vinden wij zonde. Want trends kan je heel goed zelf leren spotten. En leren toepassen in je eigen bedrijf. Eindelijk concreet aan de slag met trends en ontwikkelingen, zonder een handout die in een la verdwijnt.

Op onze inspirerende locatie in Amsterdam organiseren wij daarom trendbootcamps. Waar je anders leert kijken en trends leert toepassen.

wat houdt het in?

1 dag training op onze locatie in Amsterdam West van 09.30-16.00 (gratis parkeren op terrein, makkelijk bereikbaar met OV)

Onderdelen:

  • Wat zijn trends?
  • Wat zijn de belangrijkste (consumenten)trends van dit moment?
  • Bronnenlijst & inspiratie
  • Trends categoriseren en structureren
  • Visualisatie en trendtaal
  • Uitwerking van eigen trendcase (voorbereiding vereist) i.c.m. de trendkit©

Minimaal 8 personen – maximaal 15 personen

Voor wie?

  • Iedereen die meer wil weten over trendwatching & trendtoepassing.
  • Marketeers, strategen, communicatie professionals, designers, HR, productontwikkelaars en innovators die verdieping en verbreding zoeken in hun functie.
  • Professionals die interesse hebben in een combinatie van strategie, visualisatie en creativiteit
  • Professionals die binnen een bedrijf verantwoordelijk zijn voor het maken van concepten en plannen voor de toekomst
  • Iedereen die met andere ogen naar zijn/haar bedrijf en functie wil leren kijken

Early bird: €194 ex BTW
prijs geldig tot 1 mnd voor aanvang
Normaal tarief: €244 ex BTW
Inclusief lunch (+ verrassing) 

inschrijven?

LAATSTE

trendwoorden

UNTOURIST.

UNTOURIST.

Niemand wil meer een echte toerist zijn, alleen maar consumeren en verder niets. Nee we willen onderdeel zijn van onze bestemming, een positieve bijdrage leveren en dingen zien die 'gewone' toeristen niet zien. Zodat we thuis kunnen komen en zeggen dat we de stad/land...

Lees meer
PRITECTION.

PRITECTION.

Bescherming van je privacy door middel van speciale zonnebril of kleding die gezichtsherkenning onmogelijk maakt op straat.

Lees meer
MANSPREAD.

MANSPREAD.

Als man heb je het misschien niet eens in de gaten. Maar vrouwen vinden het heel irritant als mannen in het openbaar vervoer meer dan 1 plaats innemen. Dat ze zo wijdbeens zitten dat je er bijna niet naast kunt zitten. Of dat mannen hun benen ook niet wat meer bij...

Lees meer

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de maatschappij?


En wat betekenen al die veranderingen voor uw consument? Hoe beïnvloedt het hun (koop)gedrag?


Vul hieronder je gegevens in en we sturen je een link naar het document!

Check je inbox voor het gratis overzicht!

Pin It on Pinterest

Share This