De consument van nu is fluïde, flexibel en phygital.

Hoe kun je dan toch je klant definiëren om zo in te spelen op je toekomststrategie?

In deze whitepaper vind je de antwoorden op deze vragen.

Enjoy!

Marre + Saskia

De laatste trendwoorden ontdek je hier.

FAMPING.

FAMPING.

Veel festivals hebben een nieuwe doelgroep ontdekt, het gezin! Er worden speciale activiteiten georganiseerd. En een deel van de camping wordt vaak speciaal afgezet voor families.

Lees meer
VERTHUIZEN.

VERTHUIZEN.

De prijzen van woningen zijn enorm gestegen en er zijn minder woningen beschikbaar. Wat doe je dan? Je interieur aanpakken zodat het toch voelt alsof je een nieuw huis hebt. Je gaat in je eigen huis verhuizen. Voor de interieurbranche een mooie kans om dit te omarmen.

Lees meer
UNTOURIST.

UNTOURIST.

Niemand wil meer een echte toerist zijn, alleen maar consumeren en verder niets. Nee we willen onderdeel zijn van onze bestemming, een positieve bijdrage leveren en dingen zien die 'gewone' toeristen niet zien. Zodat we thuis kunnen komen en zeggen dat we de stad/land...

Lees meer

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de maatschappij?


En wat betekenen al die veranderingen voor uw consument? Hoe beïnvloedt het hun (koop)gedrag?


Vul hieronder je gegevens in en we sturen je een link naar het document!

Check je inbox voor het gratis overzicht!

Pin It on Pinterest

Share This